سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ـ در توصیف قدرت خدای سبحان ـ :اوست که آفریده هایش را در دنیا ساکن کرد و پیامبرانش را به سوی جنّ و انس فرستاد تا برایشان پرده از دنیا برگیرند [امام علی علیه السلام]

«و لتجدن اشد الناس عداوة للذین آمنو الیهود»

امروزمقاومت غزه خیال واهی کرنش مسلمین در پیشگاه اسرائیل رااز اوهام خیالپردازان«کمپ دیوید»میزداید و حیات دوباره ی فرهنگ فداکاری را در سرزمین های اشغالی نوید میدهد .

غزه، فریاد «الا انهم هم المفسدون » است که از گهواره ی کودکان شهیدفلسطینی  به گوش میرسد .

از زمان غرس کردن شجره ی ملعونه ی اسرائیل در سال 1947  توسط «بالفور» تا امروز دیوان سیاه حکام« تل آویف» مملو از درندگیهای است که تاریخ ستمدیدگان، با خون مظلومیت فرزندان فلسطین صحت آن را امضاء کرده است و غزه، نمونه ی قرن 21آن است .

انجمن سری«هاگانا»پس از پنجاه سال امروز تمام دسیسه های شیطانی خود را با ریختن بمب های فسفری بر سر دانش آموزان غزه به اجرا گذاشت .

مقاومت غزه طبل نابودی و اضمحلال  صهیونیست ها را به صدا در آورده است و میرود تا «جبل صهیون » را مسلخ جلادان عصر  قرار دهد .

مقاومت غزه ثابت کرد که :

قتل عام زنان و کودکان فلسطینی جزو اصول اولیه «هرتصل» بنیانگذار صهیونیست ها است و قانون اساسی رژیم اسرائیل با ویرانی مدارس و بیمارستان ها امضاء میگردد .

غرش بمب افگن های اسرائیل   همان فریاد «لن نؤمن لک حتی نری الله جهرة » یهودیانی است که«موسی(ع)» را در قرن 21 به «بی ایمانی» خود تهدید میکنند .

غزه امروز تاریخ صدر اسلام را زنده کرد و هر سرباز اسرائیل که سینه بچه های شیرخوار مسلمان را در غزه هدف قرار میدهد در واقع میخواهد انتقام «مرحب»و«مره»از سران یهود خیبر را بگیرند .

یهودیان اسرائیل ، نوادگان نا خلف «بنی قریظه»و«بنی نضیر» اند که این بار نه در«خیبر» بلکه در غزه میخواهند اسلام ناب را در نطفه خفه سازند اما امروز اهداف شوم اسرائیلیان برای همه ی مسلمانان آشکار شده است و قرآن کریم با بیان « لن ترضی عنک الیهود ولا النصاری حتی تبتع ملتهم» مسلمانان را از آن بر حذر میدارند.  غزه مقدمه تحقق این وعده الهی است که: ان الارض یرثها عبادی الصالحون.

                                                                                 والسلام